basel-maastricht.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog Basel-Maastricht

Hallo en welkom op mijn reislog!

Al enkele malen heb ik een vakantiefietstocht gemaakt, in 2003 van Maastricht naar Parijs, in 2009 Milaan-Turijn-Genua-Milaan, onder prachtige weersomstandigheden. De foto's daarvan zijn te bekijken op www.lourenshengst.nl. Vorig jaar heb ik de langeafstandsfietsroute LF3a gefietst, van Holwerd naar Maastricht.

Dit jaar plak ik daaraan een vervolg, weliswaar in omgekeerde richting, Basel-Maastricht. De afstand is ongeveer 620km. Mijn planning is deze afstand in 7 dagen te overbruggen.

Op deze plaats is het mogelijk op de hoogte te blijven van het verloop en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart probeer ik aan te geven waar ik mij bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lourens

Reacties

Reacties

Gert

Geniet onderweg en goede reis.

arnold

Ik had niet in de gaten dat je nu al wegging. Bevalt de nieuwe fiets? Zal 's avonds ook wel gezellig zijn, met zijn allen voetballen kijken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!